Гарантія
Основні умови надання гарантії
Гарантія на товар надається лише за наявності коректно заповненого гарантійного талону.
Матраци «ЕММ» мають висновки санітарно-епідеміологічної експертизи України та виконані у повній відповідності до вимог ГОСТ 19917-93 «Меблі для сидіння та лежання».
До обміну приймаються ті вироби, що були визнані повністю дефектними. У разі виявлення часткової несправності проводитися заміна або ремонтні роботи безпосередньо по відношенню до дефектної частини. У період дії гарантійного терміну «Виробник» проводить безкоштовне усунення всіх дефектів та несправностей, що виникли з його вини.
Гарантійне обслуговування поширюється на:
- Пружинний блок, що вийшов з ладу (тільки для виробів, де використовується дана технологія);
- Вади, які виглядають як западини, глибина яких досягає більше 30 мм (вадою не вважаються невеликі западини на матрацній поверхні за формою тіла).
Гарантійне обслуговування НЕ поширюється на:
- Матрацний чохол.
- Змінами за структурою, що виникли через використання матраца на неякісному і невідповідному підставі.
- Невдоволення щодо ступеня комфортності виробу.
- Висоту матраца. «Виробником» гарантується присутність та висока якість усіх наповнювачів, перелік яких вказаний на етикетці виробу. Технологія виробництва матраца і допустима різниця розмірів матеріалів, що використовуються у виготовленні, може призводити до зміни матрацної висоти. Допустимими вважаються варіація висоти до 10 мм. Правильне вимірювання висоти проводитися так: виріб розташовується на рівній основі, яка має жорстку поверхню і зверху укладається рейка. Висотою матраца слід вважати відстань, яка вийде від поверхні, на якій розташувався матрац, до рейки.
- Відмінність у оббивці виробу.
- Впадини глибиною не більше 30 мм, що виникають від лежання на матраці.
- Виріб, що став непридатним через неправильне використання або експлуатацію не за призначенням.
- Невідповідність медичним показанням користувача. Наприклад, експлуатація матраца споживачем з алергією на матеріали, що використовуються під час його виготовлення.
- Інші випадки при яких порушуються правила використання матраца.
Умови звернення та гарантійні терміни
- «Виробник» має право, без додаткового повідомлення клієнтів, проводити зміну (повне або часткове) пристрою виробу для підвищення його якісних характеристик за умови збереження його основних особливостей та властивостей.
- При виявленні дефектів, що підпадають під гарантійне обговорення, необхідно звернутися до торгової точки, де було куплено матрац.
- Для підтвердження придбання матраца, у пред'явника претензії при собі повинен бути товарний чек, касовий від магазину, а також етикетка від виробу, для тих випадків, коли вона була видалена при роздрукуванні матраца.
- У талоні на гарантію повинна бути прописана інформація про повну назву виробу, його артикулі, моделі, повинна бути проставлена друк магазину, точна дата коли товар придбано і підпис, який вчинив правочин, продавця.
- Період гарантійного обслуговування – 18 місяців з дня покупки матраца.
Правила використання матраців
Заборонено:
- Матраци Допускати потрапляння на блок, що знаходиться всередині виробу, рідин та різних хімічних речовин.
- Допустити, щоб на виріб відбувався вплив високого температурного режиму, особливо розміщувати виріб біля різних приладів для опалення приміщення та відкритого вогню.
- Здійснювати стрибки на поверхню виробу.
- Проводити згинання виробу.
- Використовувати виріб як меблі для сидіння.
- Використання матраца на:
панцирних ліжках; ліжках розмір яких менший, ніж сам матрац; підставах понад 120 см, з відсутньою центральною опорою; основи з проміжком між ламелями перевищують 65 мм.